En annan värld är möjlig..

Ja, en annan värld är möjlig, om vi tillsammans kämpar för det!


"Gör reinfeldt arbetslös - innan du själv blir det"

______________
Idag är det tvätta som gäller, o det är inte lite heller. Märks att jag har varit borta. just nu önskar ja att ja var liten igen så mamma fixade sånt fortf, eller att hon inte jobbade idag, vilket som. Känns som om att det aldrig tar slut!

Leter lägenhet för fult också, och söker jobb. Inget av det går speciellt bra! Ja behöver ett jobb, men mest behöver jag en lägenhet i karlstad. Kan inte bo på elevhemmet, jag vill inte åka hem till hjo varenda helg. Vill ju bort från hjo!

Så.. Ge mig en lägenhet! och ett jobb! nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0