löjigt

näsan rinner, ont i halsen, huvudvärk, illamående, yr, hostar,
Svettas, fryser, svettas, fryser och så svettas lite till..

Det är vad som har varit med mig dom senaste dagarna. Kuuul!
Missade första dagarna i skolan, hade det här varit om några veckor hade ja tyckt det varit skönt med lite ledighet, men nu? Nej, ja vill inte missa skolan det första ja gör. Vill inte börja sista året med att ligga efter i skolan, Nej, jag vill inte vara sjuk!


Idag känner ja mig ganska pigg, hostade hela natten, kollade på kl vid halv 5 sista gången så när ja vaknade i morses var ja väldigt trött, hade lite ont i huvudet och kände mig inte helt frisk, men ändå att ja klarade av att gå till skolan.
Så ja gick ner till skolsköterskan och bad om huvudvärkstabletter och frågade om ja kunde vara med på andra lektionen idag, det ångrade jag.
Blev hemskickad, till och med til Hjo, får inte vara kvar på elevhemmet, det går ju  trots allt svininfluensan nu. Ne, så sjuk är ja inte, börjar bli bra nu. För Lite huvudvärk trodde ja att man skulle gå till skolan, Men inte de nä. 

Tycker att det har gått för långt, Bara för att man inte mår helt bra har man inte svininfluensan! 
Löjligt! 



Så, nu sitter ja här på elevhemmet o undrar om jag ska åka hem eller inte? vet ju själv att imorgon kommer ja att må bra igen, och ja vill inte missa skolan för att ja känner mig liiiite, liite kraslig idag. 
Får höra med min mentor vad hon säger, Hoppas hon håller med mig! 


Nu ska ja krypa ner under täcket o lyssna på Ronan, behöver bli på bättre humör! 

Pusshejjj!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0