Måndag

SKÖNT me skola idag, äntligen!
för imorgon blir vi pirater hela gänget :)
Undra vilka som kommer ha roligast, vi 3:or eller 1:orna. Skulle tippa på oss!
Har aktivitetsdag för 1:orna imorgon, och vi ä ju Barn o Fritidare så självklart ska vi leka heeeeela dagen!
Tusan va skoj!

 

Gjorde ett test på facebook förut "skulle du kunna vara otrogen", det stämde inte, som vanligt med allt på facebook men en mening i det svaret passar nog sjukt bra in på mig nu när ja har tänkt efter.
"Du är den typen som inte vill vara ensam, men har svårt att stanna hos en och samma person".
-fast otrogen skulle ja aldrig vara.

jag tror att jag är en väldigt knepig person, jag vill ha någon, - men tanken på ha någon en längre tid får mig att känna mig spyfärdig.


Jag önskar att det fanns ett sorts mellanting! 

_________________
Nu ska ja kika på prison break sen blire sängen, upp tidgt imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0