Jag vill, jag kan, Jag ska!


Jag önskar att ja hade en på/av knapp när det gäller tankar. Det finns så mycket i mitt huvud som jag bara vill slänga bort, eller åtminstonde sluta tänka på, ibland.
jag undrar vad ni säger när ja vänder ryggen till, eller vill jag veta?
Allt känns bara så meningslöst ibland,..
VarförVarförVarför?!


Jag vill förstå, jag vill verkligen göra det, men det går inte ihop. Jag förstår inte varför.



Vad skulle jag ha gjort utan Ronan Keating?
världens bästa!

"I have kept it inside for the longest time
And I can't keep keeping in
All this love that's inside my heart
Maybe it's safer not to say that I care
Maybe this road won't lead me anywhere
"



Jag vill inte, Jag kan inte, Jag ska inte,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0