Känslor..

Ligger just nu på golvet, ja kan inte sova. Har alldeles för mycket i tankarna. Kan inte fatta att man inte kan sova när ens ögon knappt håller sig uppe..

Jag vill ha en kille som ja får kramas me varje kväll, en som ja får vakna upp me varje morgon, en som ger mig kärlek och som ja kan lita på, En som lyssnar på vad ja säger men inte alltid gör som ja säger, en som kan förstå att man kan vara arg för ingenting ibland. Jag vill ha en kille som ger mig trygghet, en som ja saknar när han inte är med mig, en som ja bara vill döda ibland för att han är så korkad. Jag vill känna kärlek!

Samtidigt som ja inte vill ha någon i hela världen, Ja vill bara ha mig själv, vill inte vara fast utan kunna göra vad ja vill, när som helst utan en j´vla kille att tänka på.. Ja vill absolut inte bli kär, det känns bara skrämmande och jobbigt. En massa jobbiga känslor med svek o tårar. Va ska de va bra för? Eller kanske ännu värre dom som levt ihop i hundratjugo år och aldrig bråkar, något måste ju dom dölja..

Tanken att vara med någon en längre tid får mig att känna mig illamående, instängd och rädd.
Men samtidigt vill ja ha någon nära mig, som kan ge mig kärlek
-ibland när ja behöver det.


Jag undrar om man kan få ett mellanting? Ja skulle gissa på att så är inte fallet.

men vaddå? ja ä ju bara 18, det ä ju nu man ska leva livet! -utan kille/tjej!

även fast ja önskar att ja hade någon o kramas me nu.


Sådär.. NU ska ja försöka sova! :)
Lättade hjärtat lite, Sköönt!

dehär me blogg kanske inte va så dumt ändå, fast de ä ju i o för sig bara första dagen.. ;)
Natti Natti! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0