Välkommen till Hjo..

..Det man inte vet om sig själv, det vet alla andra.


Tragiskt men sant, Fast ja tror nog att ja har blivit så van att ja inte tycker det så farligt längre, utan tycker mest att det är tragiskt och skrattretande..
Folk här vet så mycket om alla, folk vet mer om mig än vad ja själv vet, och det kan dom väl få veta då. Eller rättare sagt tro att dom vet. För någonstans i det hela tror jag nog att alla förstår att det egentligen bara är rykten, skit, sånt som inte stämmer men att man inte har något annat o prata om, o kanske, kanske så stämmer det den här gången, det vet man ju faktiskt inte.. Ganska tragiskt,

Men alla är sånna, jag oxå, fast ja va värre förut. rykten var roligt, man skrattade åt folk, berättade det vidare o skrattade ännu mer. inte nog med att man pratade med sina vänner om det utan man gick o pratade med dom man precis, precis innan hade suttit o snackat om.. Vi var elaka! riktigt elaka.

Tänker ja nu, är vi fortf såna? skvaller är roligt, men är det desamma som rykten? Jag har lärt mig att inte tro på vad alla säger, och att inte gå runt o sprida rykten. Men när vi sitter vi tjejer o tar den där ciggen o pratar om vad som händer, om folk, skvaller, skrattar och har roligt åt att alla patetiska människor...

hm, Ja tror nog att ingen i Hjo kommer ifrån det här, är kanske så överallt, men inte på samma sätt som här, här är det groteskt jävla äckligt skitsnack!


En sak som ja har ändrat mig med är att ja står för det ja säger, Säger ja att "jag tycker att johanna är en slampa",  och hon sen frågar mig om det så berättar ja att ja sa det och varför.. :)
Något Hjo behöver lära sig!

Och jaa, Johanna är en slampa ;)

______________________________________
Nu ska ja gå o träffa Linda o Isabelle, Trevligttrevligt.

Kan oxå berätta att jag har fått en lägenhet, Helt underbart!
Så den 1a oktober flyttar ja, på riktigt, till min egna lägenhet.



och förövrigt är ja kramsugen!


you say it best, when you say nothing at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0