Vilken helg!

Torsdags var ja ute i skövde, hade verkligen jätte kul. Blev lite för full och lite för jobbig men det förstod ja ju dagen efter så kvällen har ja inget direkt att klaga över :)

Fredagen vaknade ja me huvudvärk och ångest, och lovade mig själv att aldrig utsätta mig för såna pinsamheter och fylla igen.. Timmar gick och när kvällen närmade sig köpte vi öl, Jag tänkte att ta en eller två me tjejerna är ju kul. Ja kan ju vara nykter.. hmm, En blir två, två blir tre, tre blir fyra och sen rullar det på..
Kvällen slutade inte med att ja gick hem nyktert.. Men det var ju faktiskt engelsmänn i stan.. ;)

Lördagen vaknade jag vid tolv, och ja kom fram till rätt fort att dricka alkohol två dagar i rad är inget bra, kanske man visste innan, men man är väl eftersmart..
Släkten kom hem till pappa o firade mig, lagom pigg var ja.. Men det var trevligt :)
Sen var det ju såhär att lördagen hade vi ju bestämt att vi skulle parta på, och andledningar till varför hade vi många, så ja tänkte att vafaaan, klart ja pallar en dag till, menar, det var ju lördag och våra andledningar till att festa var väldigt bra..

Vi festade hemma hos johanna, kom rätt mycket folk tillslut. Och jag hade jätteskoj även fast det var segt :)
Vi gick ut, och självklart träffade jag och johanna på fel person och det slutar med bråk. johanna åkte på stryk, Man kan säga att jag är glad över att ha henne som syster, för annars hade det nog varit jag som hade haft ont idag.. 
Men det var ändå inte så farligt, skönt att det var hon som åkte på stryk o inte m iaf..


och jag har gett upp, jag har tyckt det varit underbart att kramats men ja vill inte ha personen, iaf inte lika mycket som du, känner inte för att bråka om någon på det sättet som du gör..
Känns bara sjuuuukt pinsamt allt det där..


___________
Sen ville ja ha någon helt annan igår, idag med kanske? Men ja vet inte.
Allt känns så galet knäppt!
men jag ä rätt dissad..




idag vill ja helst utav allt bara krypa ner i sängen under täcket och sova fram till torsdag..
Tre dagar? det kan ja ju säga att det blir det aldrig mera igen..
Men vafaaan, nu ska ja sooooova!



Andledningar till att dricka är dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0