åker bil

Sitter i bilden med mammi nu, fick åka ut en sväng och det är skönt att kunna datanörda lite. Intenet är u trotsallt en stor del av ens liv idag. Kanske tragiskt.

annars är väl egentligen allt som vanligt. Likgiltigheten är det värsta, samtidigt som det är skönt. Sen att folk ä så jävls puckade o inte fattar någonting gör mig bara så förbannad!


Hoppas att jag får åka till hjo imorgon o se på idol.finalen med johanna o barnen!
Sen köpa julklappar på lördagen och tänkte tjata lite om Bio me, Vill så gärna se luftslottet som sprängdes juu!

Elina va hos mig igår vilket jag uppskattade mycket. Hennes samtal ser jag alltid fram emot. Samma sak med syster jennie, hon frågar aldrig dom dumma "hur mår du" - frågorna.

Men ni får ha det så bra. Jag får inte ha mobilen, (fast jag har den ändå) men jag kan inte alltid svara så nu är det inte bara mitt fel att jag inte gör det.

Men jaa.. Pusshejj!




 

Tack för att ni finns här för mig. Tack!


 

och förlåt för att jag ställer till det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0