Barn igen.

Jag vill till en värld där inga måsten finns. Jag vill någonstans där tiden inte spelar någon roll, där man inte måste ha koll på allting. där man bara kan vara. Jag vill dit man kan leka, skratta och gråta precis när man vill det. Där man får vara ärlig hela tiden, inga större lögner. Dit inga större problem finns. Jag vill till en värld där man tar dagen som den kommer -Ett barns värld.

Jag vill vara barn igen. Jag vill kunna bara vara. Leva i nuet och skita i allt annat. jag vill få uppmärksamhet, blo omkramad och få massa kärlek. Jag vill kunna bli arg, ledsen och glad när jag är det. Jag vill kunna vara ärlig och säga vad jag vill och inte massa koder.

Jag vill vara barn igen. Jag vill tillbaka till den tiden då inte allt var så svårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0