Farmor

Nu sitter jag i mitt rum hemma hos farmor. Känns ganska skönt faktiskt. Rummet är ganska mysigt, tråkigt o möblerna som är här inne kanske inte är som finaste(nyaste). Men när jag väl får hit mina grejjer tror jag det kan bli toppen faktiskt.

Har inte direkt haft den här känslan på länge, att faktiskt allt kan bli bra!

Samtidigt som det fortfarande är piss så har jag lite hopp, och det är allt jag behöver.



Imorgon ska vi in till skövde o köpa julklappar. Eller ja, jag är ju i stort sett klar men inte mamma o johanna. Jag måste ju göra någonting på dagarna, kan inte sitta hemma o ruttna heller så ska bli kul med en sväng till skövde. och då kanske jag kan få någon julkänsla oxå. Vem vet!


Annars så lyssnar jag på ronan keating blandat me miley cyrus :)

Sen måste jag bara tilläga vilken underbar farmor jag har!
men ja..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0