För att jag måste.

förlåt för alla lögner, svek och tårar. Ni ska veta att jag älskar er.

allt jag gjort har haft en andledning. Jag vet att jag gjort fel val många gånger, tagit fel vägar och sårat folk men jag hoppas att jag kan få bli förlåten. Jag hoppas att ni kan förstå varför jag gjort som jag gjort. Varför jag levt i bubbla, i lögn.


Jag känner kärlek, Glädje och jag känner att jag har haft ett värdefullt liv med massor av kärlek.

Lögner blev till vardagen, En lögn blev till fler och allt trasslade ihop sig och blev till ett kaos. Alla vill bli älskade, och vill höra dom där tre orden men bara när folk menar det. Varför tar det emot att säga sina känslor, Bara några få ord kan få folk att bli glada. Samtidigt som bara få ord kan såra.

Ge kärlek till dina vänner, Skit i dina ovänner och sluta bli arga över småsaker
för är det verkligen värt det?


Jag har världens bästa Mamma, Världens bästa systrar, syskonbarn.
Ni gör mig lycklig och kommer att göra det in i det sista! :)





I can almost see it
That dream I’m dreaming but
There’s a voice inside my head sayin,
You’ll never reach it,

Every step I’m taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I

Got to keep trying
Got to keep my head held high

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes I'm going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb

The struggles I’m facing,
The chances I’m taking
Sometimes they might knock me down but
No I’m not breaking

I may not know it
But these are the moments that
I’m going to remember most yeah
Just got to keep going
And I,
I got to be strong
Just keep pushing on,
cause

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes I'm going to have to lose,
Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb






Jag älskar mitt liv samtidigt som jag hatar det.
...och det funkar inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0