förbannad

Ska snart åka till elina. Vi ska ha myskväll idag, det tycker jag om.

Igår var vi inne i skövde o handlade, på kvällen tjötatde jag skit me johanna o evelina. Vi kom fram till en mycket hemsk sak, och bestämde då att johanna skulle börja skriva upp varje gång det hände. För det kan vara bra att ha sen när hon kommer gå vidare med det, för jag tror inte att det kommer att bli en bättring.

Jag blir så förbannad. Jag fattar inte hur man kan göra så. Det är helt skadat. Att inte vilja träffa sin egen unge liksom. Va ä man för människa då egentligen? Att välja alkoholen istället. Då är man kanske sjuk. MAn kanske borde tänka om lite.

Men nä. Sen är det inte mig, johanna, evelina eller han som skadas. utan det är hon. Att hela tiden bli sårad. Att bli lovade saker som sen inte hålls. Hon mår inte bra att ha det såhär. Det måste ske en änding nu tyckler jag. För hennes bästa!


Och jag stöttar dig johanna genom detta. Till hundra prosent.

för det kan inte vara lätt för dig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0