Fredag,- Hjo

Att inte kunna gråta när man verkligen vill det är förjävligt.
Att kunna skratta när man verkligen inte vill det är förjävligt.
Att se, höra och känna saker man inte vill,
Att inte kunna göra någonting
Att ingen ser eller märker
´när jag skrattar o ler
är förjävligt.



Allt som händer just nu här i våra liv, i mitt liv har gjort saker till en förändring. Jag har bla fått en mycket bättre relation med min syster i norge, vilket jag är super glad för, eller kanske mer tacksam för.
Det märks tydligt att i våran familj gör vi saker tillsammans, Vi är starka tillsammans.


Sen att jag tycker att jag kan klara mig själv och jag inte behöver blir "skyddad" är en annan sak. Fast frågan är vad jag vill? egentligen vet jag nog vad jag vill, fast med andra, för andra. Men för mig? Vad vill jag egentligen?




Fick ett brev idag, som gjorde att det kom lite tårar. Bara lite, men det är mer än vad som kommit på några dagar nu. Det här brevet är så sant, personen som skriver det har så rätt, på ett sätt. Och jag fick en känsla, att jaa, det kommer att bli bra, det kommer att ordna sig. Den har jag inte haft på väldigt länge! Jag älskar dig! (ja behöver inte skriva något namn. )
Tack!



Det var i alla fall Idolmys idag med tjejorna, Altså Johanna, madicken och Emma. Mysigt!
Var lite småjobbigt i början, men är man van vid en sjukt lugn miljö o sen kommer till två pratgalna ungar så blir det nog lätt så. Kändes som en käftsmäll där. Samtidigt som det är superkul att vara med dom.
Men var bättre när väl idol började, riktigt mysigt blev det!




Såå.. NU har jag bloggat klart för idag :)
Kanske skriver jag ett imorgon oxå, beror på om jag stannar i hjo en natt till.


Ha det bäst.
Pusshejj!






Att leva var svårare än jag trodde.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0