humhumhum

Då har jag varit i hjo hela dagen, nästan och det känns.. bra.

Pratade med Elina förut och det var sjukt skönt. Kändes som om vi inte pratat ordentligt på hur länge som helst, och det hade vi nog inte. Vi pratade om allt mellan himmel o jord. Skvaller, känslor o ja, allt.
Jag har väl egentligen alltid tyckt att det varit enkelt att prata med henne, och det är skönt att det fortfarande gör det. Det är lite annorlunda att prata med en vän, som inte är ens syster.

Samtidigt som jag bara får bättre och bättre kontakt med mina systrar som jag också är glad över. Och som också är världens bästa på sina sätt.


Jag försöker, jag gör verkligen det. Men det är inte alltid det går, det är väldigt sällan det går. Men jag försöker. Jag gör verkligen det.

och sen får vi se om jag hinner skriva något innan jag drar imorgon igen, det märker vi väl!
Men ha det bäst!

Pusshejj!

___________
och det är inte överbeskyddande jag behöver, utan det är något helt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0