I Hjo

Sitter i Soffan hemma hos Mamma med Jennie, Elin, Madicken o Emma. Vi ser på E.T efter att ha bakat peppakakor. Mysigt, Även fast jag inte har så mycket julkänsla men det kommer väl, -hoppas jag.

vet inte riktigt hur mycket jag kan och vill skriva här. Ena mig vill skriva allt, precis allt o andra mig vill inte skriva någonting alls. Fortsätta som ingenting, skriva att allt är toppen.

Dom närmsta dagarna har jag varit utan dator och telefon, och kommer nog att vara det ett tag till, hur länge vet jag inte riktigt så kan inte uppdatera så mycket och det är väl både på gott o ont.

vet inte hur många som vet, eller hur många som fattar, vet inte vad jag vill eller egentligen hur mycket jag förstår. Tankarna virvlar, jag försöker stänga av och jag vill bara förstå.


Vi skrattar och ler, lever våra liv och säger att allt är bra.
Men vem vet vad som döljer bakom skratten, leenden?









en liten knista av hopp är allt ja behöver. allt jag vill ha nu. är allt jag har.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tänker på dig!!!Va rädd om dig! Massa kramar!

2009-12-05 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0