jävla idiot

Jag blir så jävla förbannad. DU är så jävla dum i huvudet. DU har en dotter. DU hade/har en toppen tjej. DU hade kunnat ordna ditt liv igen. DU fick nya chanser. Men det här är droppen. Jag hoppas att du aldrig någonsin får en jävla chans till, du är inte värt ett dugg i mina ögon.


Jag blir så förbannad över att du har sån makt. Att du förstör allt du tar i. och jag blir så arg över att man inte kan göra någonting. Bara sitta o kolla på.


du är inte värt ett skit. jag hatar dig.



__________________________________________
Jag finns här, du kan alltid ringa. Jag ställer alltid upp för dig.
Johanna finns där, evelina också. Vi alla vill hjälpa dig, Vi har sett det här förut.
och vi ställer upp. För ingen tjej i världen ska behöva stå ut med han.

Även fast det är svårt, även fast du kanske kommer gå tillbaka finns vi här och är beredda på att hjälpa. För när du själv vill ha hjälp, det är då vi kan hjälpa.


Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: William

Hej

Sorry att jag bara kollar in din blogg. Men det du skriver

"Jag blir så förbannad över att du har sån makt. Att du förstör allt du tar i. och jag blir så arg över att man inte kan göra någonting. Bara sitta o kolla på. "

Kände/känner jag då min pappa söp ner sig och struntade i att han hade min mamma och oss barn.



Ville bara säga att det du skrev berörde mig.

2009-12-28 @ 06:27:09
Postat av: Erika

Det är om en pappa, men inte min pappa. Han väljer också alkohol före henne, före allt. Tar till våld och bara förstår.



det är ett tufft liv många lever, tyvärr. Och jag kan aldrig sätta mig i din eller någon annans situation men det är svårt att se men inte kunna göra något.



Tack för att du kommenterade!

2009-12-28 @ 16:15:29
URL: http://erikaryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0