Lista

Eftersom det har blivit så poppis att skriva listor om vad som känns piss och vad man inte fattar och vad som är bra tänkte jag att det får väl jag me göra då.
(med poppis menar jag att två av mina syskon gjort det och i och med det är det poppis)


  • Jag har världens bästa familj.
  • Jag har världens bästa kompis.
  • Jag fattar inte varför jag mår som jag gör.
  • Jag fattar inte varför jag inte kan gråta
  • Det känns piss att skratta o le
  • Det känns piss att du inte förstår
  • Jag har inte den bra känslan
  • Jag har inte hoppet
  • Jag fattar att det inte går att ha det såhär.
  • Jag fattar varför jag måste vara glad.
  • Jag fattar inte att det inte går att ha det såhär.
  • Jag fattar inte varför jag måste vara glad.
  • Det känns galet fel att säga att jag älskar dig
  • Det känns galet fel att säga att jag inte mår bra.
  • Det känns galet fel att säga att du har fel.
  • Det känns galet fel att säga att jag inte vill.
  • Det känns galet fel att säga att jag inte klarar mer.


Sådär.. Nu var det gjort =)


Ronan Keating på högsta volym så kanske jag glömmer det för ett tag-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0