lördag

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma o hämta mig. Om fem min ungefär så tänkte att jag nog hinner skriva av miog lite innan.

Kvällen igår vad lyckad tycker jag. Jag var nykter, superskönt. Även fast det känns som bakfylla idag men ja..
Tyckte det var kul att dansa och bara vara. Sen var det fööör mycket folk och folk man inte känner för att vara nykter men det gick bra ändå.

Nu ska jag åka till farmor och kolla på rum, eftersom jag kommer att flytta dit direkt när jag kommer hit igen. Sen ska vi på julbord och det är väl lite blandade känslor, men hoppas det blir bra.



NU ska jag dra. Pusshejj!

Kommentarer
Postat av: sis-jen

jaha, men så blogga då nær du har dator!!! :@

2009-12-15 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0