När mörkret faller

Har precis kollat på filmen när mörkret faller som är sjukt bra. Andra gången jag ser den och jag kan verkligen säga att det är en av dom bästa filmerna jag någonsin sett.

Den handlar om tre personers liv. Som egentligen kan vara vems som helst.

Kanske blir kassörskan på ica misshandlad av sin man? Kanske är din jobbarkompis en kvinnomisshandlare? Kanske får inte din granne bestämma något över sitt liv, kanske har hon en syster som blivit mördad av sina föräldrar?
Vem vet, kanske din bästa kompis är någon helt annan när mörkret faller?


Det är skrämmande att tänka så. Men kanske måste man tänka så ibland.
För vi blundar alldeles för mycket idag.



NU ska jag röka, och sen hoppas att tiden går fort så att jag kan få sova!


Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0