Bra dag!

Idag har faktiskt varit en ganska bra dag. Känns som om att det till slut kommer att ordna sig :)

Fick dock reda på att läkaren jag träffade ljög och gav mig fel tabletter, det gjorde mig riktigt förbannad! Så imorgon ska ja ringa vårdcentralen o se vad dom säger. Jag måste ju kunna somna om jag ska klara av att gå upp på morgonen.
Jag ska komma upp imorgon. Jag ska verkligen det!

Inte gjort så mycket idag som vanligt men det har känts betydligt bättre idag än igår och det är superskönt! :)

Nu ska ja spana vidare på Familjeliv, som förövrigt ä en grymt kul sida :)
Sen ska ja försöka sova.


Pusshejj!




Hjo


Kommentarer
Postat av: jennie

vaddå fel tabletter?

Vad har du fått?

2009-11-16 @ 08:16:46
Postat av: Johanna

hon har fått somntabletter istället för INSOMNINGStabletter..

2009-11-16 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0