Helgen

Är tillbaka i karlstad nu efter en helg i hjo som varit underbar.

Jag körde lillasysters kompis till karlsborg förut innan vi skulle åka till skövde, Vi tänkte lite fel och när vi var i karlsborg hade vi en kvart ungefär på oss att ta oss till resecentrum i skövde så pappa fick ta över o körde väääldigt fort men hann gjorde vi inte eftersom det var massa slöisar på vägen, jag tyckte mest det var läskigt att åka så fort.
Pappa fick i alla fall köra mig ända till mariestad, Ganska skönt att slippa åka bussen den första biten men stressat var det.


Fredags va det idolmys hemma hos johanna. Så otroligt skönt att träffa dom igen, för oj vad jag hade saknat henne och ungarna.
Calle ä favoriten i idol, Jag ä Kääääär =)

I lördags väckte barnen mig hos mamma, Johanna skulle ta kort på dom för att dom senare skulle kunna göra julkort som var väldigt lyckat. Mycket kärlek i dom korten, Så söta så :)
Sen kollade vi på High school musical. (stavning?) sjukt bra ä den iaf!

Efter en mysig kväll med barnen gick jag hem och jag o Mamma kollade på Tv och åt chips o hade det mys. Försökte oxå övertale henne om en utlandsresa, och det ska jag fortsätta med för det skulle vara skönt! :)


Inget kul på TV ikväll så vettitusan hur jag ska fördriva tiden men jag kommer väl på något. Datorn ä ju hemskt tråkig men jajjaa..


Ha det bäst!

Pusshejj!




En av världens bästa låtar.
http://www.youtube.com/watch?v=TmUGw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0