Försvinn..

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva idag, vet egentligen ingenting just nu.


Jag vet att jag har världens bästa mamma, som skulle göra allt för mig och som har visat om o om igen att hon verkligen ställer upp och finns där.
jag vet också att mina syskon ä världens bästa, dom ä obeskrivliga.
Jag har vänner, har en fin lägenhet, bra klass, bra skola o har tillräckligt med pengar o allt sånt.

men ändå så känns allt bara meningslöst. Att ja inte bryr mig. Samtidigt som ja blir så arg på mig själv för att jag inte klarar av att nå upp till målen o kraven, att jag ä dum och inte håller det jag lovar.

Allt känns så galet fel bara. Jag har så mycket tankar i huvudet o jag blir snart galen. Jag vill att dom försvinner, låter mig vara. Jag vill bara kunna sätta mig ner och må bra. Kunna slappna av o bara sluta tänka.

Jag blir rädd av mina egna tankar, dom skrämmer mig.
Jag vill bara förstå o få veta varför jag tänker som jag gör, varför jag mår som ja gör.


Snälla försvinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0