Fredag.

Då äre fredag och vanligtvis brukar det vara idol som gäller men ikväll ska ja på klassfest. Jag tror att det kan bli ganska skoj. Utklädningsfest är det, Så pink ladie-kläderna åkte på idag.
Kanske inte jätte pepp, men det blir nog bättre sen. Ska inte dricka någon alkohol, kanske det som gör att jag inte känner mig speciellt pepp.. Eller nått.


Somnade seeeent igår, Saömtabletten funkade inte alls bra igår heller. Så kom int eupp till skolan idag heller, det känns piss-jobbigt! Blir så arg på mig själv. Varför klarar jag det inte?! Åhh!

Gick en kortis till skolan efter att jag vaknat o pratade med anna så hon vet läget. Ska på möte på tisdag med henne o peggy, Så då ska fixa till med alla kurser o allt jag missat så ja kan få iordning på skolan nu.
Fast då behöver jag ju sova oxå men ja, det löser dig väl..

Nu ska ja åka till kristin.

Pusshejj!



Det känns bara meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0