Hem, mitt hem!

Då va de måndag o ja tillbaka i karlstad igen. Skönt som tusan faktiskt! Igår när ja kom in kändes det verkligen som hemma, kändes hur bra som helst faktiskt!
Hjo ä inte mitt hem längre, inte mammas nya lägenhet. Utan min lilla mysiga etta i karlstad, de ä mitt hem nu,  o det känns bra nu!

Haloweenpartaj vare de i lördags, ja va pink ladie. Efter några öl tyckte ja att ja va snyggast i stan, frågan ä dock hur mycket alkoholen lurade mig.. Verkar dock inte som ja fastnat på någon bild, underbart!
Det var en ganska lyckad kväll, hanna hade gjort det super fint verkligen!
Sen att ja lipade som en galning o tyckte att det var så himla synd om mig behöver vi ju inte prata högt om ;)


Ja har så mycket känslor i kroppen, ikväll ska ja ringa ett samtal, hoppas att ja kommer fram, får ur mig mitt. hade egentligen velat ta det här öga mot öga men det ä nog ganska lång tid tills ja åker till hjo igen så nu får det bli över telefon.
Ja hoppas att gubbjäveln förstår ändå..


Nu ska ja städa vidare, (för sånt måste man ju göra när man bor själv..)
Ha de bra så får vi se när ja skriver nästa gång!

Kommentarer
Postat av: johanna

Lycka till me samtalet, o stå på dig! =)

2009-11-02 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0