Natti!

Vad jag bloggar alltså.. tre inlägg på en dag, eller ja kväll ä då fan inte illa. Fast o andra sidan får jag ut mig så mycket vettigt. skriver, raderar - skriver, raderar. Men det lättar lite iaf. Eller det känns bra en stund! :)

Nu misstänker jag att jag snart får somna. Det känns skönt, Har inte tagit sömntabletten varken idag eller igår. men jag funderar på om  jag kanske ska stoppa i mig en nu, jag ä ju trots allt trött nu och gäspar som en galning.
Fast det brukar ju ändras när jag väl lägger mig.

Men iaf, så efter lite läsning på internet om anti-depp tabletter ä jag inte så sugen på att dom mer. Massa läskiga biverkningar finns. Jag ska nog kontakta läkaren imorgon o fråga om det finns något annat. Känner bara ångest av att se tabletterna..


Men nu ska ja nog lägga mig, efter en kväll me Cola, en beckfilm, Musik, tårar och kikat bilder på mina lyckostenar så känner jag mig ganska tom på känslor.. Vet inte riktigt om det är bra men bättre det än dom jobbiga känslorna.. :)


Sådär.. Ska vi se hur det här går.. :)

Men Natti Natti!





En bild från i somras när jag och älsklingarn var i Båstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0