Söndag

Söndag.. Ja har haft den bästa helgen på väldigt länge, utan att egentligen gjort någonting. Bara att Lillasyster var här, och att vi inte bråkat på hela helgen gör den helt underbar.
Känns helt toppen!
Mer om det tänker ja inte skriva, ja orkar inte det har bara varit fantastiskt!



Fars dag idag då.. och jag har tusen saker ja skulle vilja skriva, men frågan är vad man kan skriva här egentligen?
Vad skulle folk tro, tycka? Skulle folk påverkas, skulle folk bli arga, skulle du bli arg. Frågan är om det är värt det?
Fast å andra sidan, varför ska man le o skratta när man egentligen bara vill gråta o skrika?
Varför leva ett sätt utåt o ett helt annat innåt. Varför ska man hela tiden låtsas?
Jag kommer inte att låtsas, ljuga, skratta o le länge till, för ja har fått nog.
Det känns knappt som om att ja bryr mig längre om vad som händer, känns knappt som om att ja bryr mig vad du väljer längre, för jag är van.
men ett tag till, låtsas vi o ler, för det har jag blivit duktig på, ja har blivit van.

Grattis på fars dag. Ja äslakar dig!

____________
Nu ska ja kolla på film o sen blir det nog sängen, ja är trött!


Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0