tisdag

Kl ä halb tolv o jag sover inte. Wiie! :)
Med andra ord kom jag upp i morses, även fast jag inte sovit många timmar. Mamma Ringde o hjälpte mig upp, skönt!
Var på möte med min mentor och studivägledare på skolan och det gick bra. Jag går nu IV i banlig klass? Nja, nått sånt. Har fått ett heelt annat shema och mycket mindre lektioner så att jag börjar någonstan i den stora högen som kommit. Och det känns bra, NU börjar mitt liv igen känns det som. NU ska ja ge mig fan på det här!

Och nu har jag också fått utskrrivit INSOMNINGStabletten o inte sömntabletter. Så dom ska ja hämta om en liten stund.
Annars så städar jag lägenheten, bokat tvätttid och funderar på om jag kanska ska gå ut o gå en stund sen, Det hade jag nog behövt.

Men ja, inget spännande i mitt liv händer just nu så har ingenting att skriva dirrekt. :)

Så Pusshejj!



"...Got to keep trying
Got to keep my head held high

There’s always going to be another mountain
I’m always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle
Sometimes I'm going to have to lose

Ain’t about how fast I get there,
Ain’t about what’s waiting on the other side
It’s the climb..."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är redig som gör städar o tvättar.. :)

2009-11-17 @ 17:10:47
Postat av: jennie

japp, så blir det en del resor med det nya projektarbetet ;)

2009-11-18 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0