Yes..

Jag vill bara kunna skriva att allt är piss. Att ja skiter i allt, att jag inte orkar mer. Att jag pallar inte helt enkelt. Att allt känns så meningslöst. Att jag bara vill gå o lägga mig o sova, att aldrig mer vakna upp. Att jag inte känner för någonting samtidigt som ja vill göra allt. Att jag bara vill mår bra. Att jag kan få leva igen. Jag vill, vill, vill kunna skriva preciiiis som jag känner, kunna berätta precis som ja känner. Sluta låtsas hela tiden. Att det känns som om ja lever i en jävla bubbla. Jag vill kunna skriva att jag mår piss helt enkelt, att jag inte orkar mer. Att jag inte fattar vad fan problemet är med mig. Att jag lever i en jävla lögn, och som jag har gjort så länge.
men det kan jag inte, jag har låtsas så länge, Att le o skrtta fast tårarna egentligen har velat rinna har jag blivit duktig på. Vi pratar inte känslor, det är något vi bara inte gör.


Därför så skriver jag att jag har haft en bra dag. Svårt att ta ant-depp tabletten men den gick ner sen. Sömntabletten igår funkade inte, Men ska ge det en dag till annars så får jag väl ringa o säga att det inte gick.
Inte gjort så mycket idag, som vanligt. Ska ner till tvättstugan nu och kolla tvättid sen ska jag nog till affären för att köpa lite mat o sånt.
Funderar på om jag ska ut o gå ikväll med, var ju ett tag sen. Och det skulle nog vara skönt.

Annars är det väl inte så mycket. Ska på klassfest imorgon, det ska bli spännande :)


Jajaa..


Pusshejj!

Kommentarer
Postat av: jennie

När ska du börja med samtaler då?

2009-11-12 @ 18:34:18
URL: http://norrbaggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte en aning.. snart hoppas jag

2009-11-12 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0