Måndag ><

Sitter nu i karlstad igen och de känns bra.

Åkte hem i onsdags, Åkte till Johanna och kollade på Bonde söker Fru och myste med trollungarna. Vilka underbara ungar de ä, o vad ja hade saknat dom, Man är ju van vid att träffa dom så ofta, att vara med när det händer saker, att nu inte vara det känns lite knepigt.

Torsdagen följde ja me mammi till mormor o morfar och sen myskväll me mammi m chips, dricka o beck! Mysigt!
PÅ fredagen åkte ja o mamma till skövde o köpte dator o skit till henne o elin, fixade bredband o sån skit, tror dock att vi blev rätt lurade av telia snubben men de märker vi väl.. :)
PÅ kvällen va det idol o mys hemma hos evelina me johanna, carro och lovisa!

I lördags stod ja först utanför konsum me LO och pratade om Rättvisemärkta produkter, Mycket kul!
PÅ kvällen åkte ja in till skövde me brudarna. Det var inte alls lyckat för min del.. Ja ä dum i huvudet när ja får alkohol i mig så kanske ä dax att sluta dricka..

I söndags var ja på Bio med familjen på pappas sida, mysigt. Vi såg UPP, det va kuuul :D
Ännu roligare att vi faktiskt gjorde någonting tillsammans, eftersom det händer väldigt sällan!



Japp, de va mina dagar, som har varit underbara, Har vilat upp mig och ä nu redo för att bo i karlstad! Ja kommer självklart att sakna folk, men det gör man ju. Ja vet att ja aldrig vill bo i hjo mer så..
sen vet ja att ja alltid ä välkommen tillbaka om ja vill! :)


Nu ska ja städa vidare, ha de bäst! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0