mwii

Och idag tyckte Erika det var dax att blogga igen, ä ju inte så bra på detta men ibland så.

Torsdag och snart helg o haloween, Hur underbart som helst!

Sitter hos mamma och elin nu, Kom hit i lördags och då va det den nya lägenheten som gällde. Sjukt fin lägenhet, lite liten o de känns inte riktigt som "hemma", Får väl se om de någon gång kommer att göra de för mig, men annars bra.

Har lov denna vecka, superskönt. Även fast ja inte varit i skolan på superlänge så tyckte ja att ja va värd det så hela veckan har/kommer spenderas i Hjo.
I måndags var jag och madicken o badade i jönköping, det var roligt. Förutom att det var en kille som trodde att ja var madickens mamma och att ja väntade ett andra, att jag var gravid?! visst att ja kanske har lagt på mig något kilo, men gravid?! tack för den!

Annars har ja bara varit med johanna, tagit det lugnt och bara haft det skönt, letat efter kläder till lördag me, det var inte helt lätt, Ja som trodde att alla ägde femtitalskjolar liksom? Men nähe! Nu verkar det dock ha fixat sig, hur skönt som helst. Nu äre bara håret kvar som ja måste komma på hur de ska se ut, men det löser sig väl de me!


Idag kom iaf syster johanna o väckte mig vid tio, Ja va hm, inte så jätte glad då eller ja, knappt i liv kan man nästan säga. Men efter lite prat, så försvann de ganska snabbt. Jag är och har varit överlycklig hela dagen! mwii!



Sådärja.. Ja lever o har det bra, ska snart krypa ner i sängen! (mammas säng ;))
Hare bäst!


_________________
Life is a rollercoaster, just gotta ride it.

Kommentarer
Postat av: jennie

tror inte det kommer kännas som hemma nån gång. När jag stack till Norge flyttade mamma till orrelyckevägen och det blev aldrig "hemma", så nu är du stor tjej: det enda hemmet är ditt eget!

2009-10-30 @ 07:33:14
URL: http://norrbaggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mwiiiii!!!! :D

2009-10-30 @ 09:22:40
URL: http://nilssonjohannamaria.blogg.se/
Postat av: jennie

väntar på kort från halloween ;)

2009-11-01 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0