Hem till hjo

Sitter på bussen till Hjo nu, den skakar som bara den , funderar på om det ä något fel på bussen.. :S

Trodde aldrig att ja skulle vilja åka till hjo så mycket som ja ville idag, Sen kanske det inte ä Hjo ja vill till utan människorna där..

Idag klarade ja inte mer, jag bara gråter o gråter. Ville inte vara kvar i karlstad utan ville hem, det hade ingeneting me o göra att ja inte trivs, för det gör ja. Älskar min lägenhet, skolan ä tio gånger bättre och ja vill bo i karlstad.
Så ja vet inte va det har me o göra eller ja, kanske en blandning av ensamhet, skilsmässan, flytt o allt. Saknar mina trollungar, saknar mamma och lillasyster.
Iaf så satte ja mig på bussen o åkte hem, Känns skönt nu. Men ja gråter fortf, Känns lite små pinsamt att sita o lipa på bussen som en liten snorunge men kan inte sluta.. Tur att de inte ä så många på bussen idag iaf, att de bara ä några st..

Sen har ja världens bästa mamma!




Kommentarer
Postat av: jennie

går det bättre med dig nu då gumman?

2009-10-17 @ 09:57:06
URL: http://norrbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0