torsdag

Jag bloggar dåligt ja, men händer ju inte så mycket vettigt. Igår fyllde Emmelie 18 så vi bestämde oss för att ta en öl på krogen. Att ingen tänkte på att en öl aldrig blir en öl va en miss. Så fylla blev de, men det var skoj, tyvärr är man något fattigare oxå.
Var inga problem att komma upp i morses men skola när man ä bakis ä ingen hitt, fyfaan!

Har planerat lite om SSU Hjo idag me, det behövdes. Ja ä rätt kass, men nu jävlar ska ja ta tag i de här igen! :)

Slutade röka i måndags och det har gått förvånadsvärt bra! Härligt! Tränade i tisdags, simmade igår (nästan iaf) och nu ska ja ut o gå en promenad tänkte ja. Gud så duktig jag har blivit!




_____
Jag tror att ja vet vad problemet är,- mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0