fredag

Fredag kväll o jag sitter på elevhemmet o kollar prison break, de ä inte illa de inte. Imorgon kommer mammi o pappi med mina saker så att ja får lite möbler i lägenheten. Hämtade nämligen nycklarna idag, snubben där måste nog tro att ja ä dum i huvudet me det smajlet jag hade. Kändes sjukt spännande!

Amanda, Breddan o Petra va precis här o tog en cigg. Det var nice me lite sällskap ett tag! Rätt töligt o sitta här ensam må ja lova!
Igår hade vi hälsodag på skolan och ja o emmelie spelade fotboll, Det var faktiskt ganska skoj! En brud som tacklade mig och jag flög som en jävla vante o rullade omkring på marken. En erika Utan cigg och samtidigt bli knuffad ä inge bra alls...


Rummet står i låder, nästan iaf. Jag vill bara få i ordning på allt nu. Komma till rätta liksom. Det här med flyttandet ä inte så kul, iaf inte när det känns som om att man bor i lådor! Men hoppas att vi fixar de mesta tills söndag innan mamma o elin har åkt hem.
För då kommer ju trots allt Amanda, som kommer hålla mig sällskap första natten i lägenheten, och förmodligen många fler nätter! :)



Nu ska ja ta min go natt cigg, sen ska ja läsa "äntligen icke rökare", Sjukt bra bok. Känns dock jävligt skrämmande att läsa den, allt är så ruskigt sant! På söndag, måndag, beror på när ja läst klart boken så ska ja sluta röka. Det är verkligen dax nu!



Men hare bra, jag uppdaterar när ja flyttat in te lägenheten! Mwiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0