jag vill bara glömma



vaknar upp,-rummet snurrar, svetten rinner o hjärtat bultar. Tar ett djupt andetag när ja märker att det bara var en dröm, igen. Men det var det inte, det har hänt.    -slag som kommer flygandes, skrik -kanske mitt eget, ett barn som gråter, ord som ja inte förstår, slag från båda sidor. En blick, kall och mörk.-   och där vaknar jag, jämt. 


men det är inte riktigt så jag kommer ihåg det, det är samma ställe, samma människor.. meeen? 
Eller, va vad det egentligen som hände? 
jag kommer inte ihåg blicken.. o speciellt så är det barnet som grät som stör mig. det stämmer inte. det hände inte, det kan inte, det får inte stämma. 


Jag vill glömma. ja vill inte komma ihåg, jag vill att det ska bort.
trodde att det hade försvunnit men det kom tillbaka..


S
nälla, låt mig få glömma!

Kommentarer
Postat av: big sister

:/

2009-09-09 @ 20:03:05
Postat av: ännu större syster

Det är inte du som har blivit slagen som barn? Det är en episod med ett slagsmål och en systerdotter?

Eller?

vackert skrivit annars.

2009-09-10 @ 08:44:54
Postat av: Erika

till jennie: det är en episod med ett slagsmål o systerdotter ja.. :(

2009-09-11 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0