måndag kväll

Sitter o väntar på att O ska komma hit. Ä inte riktigt så tuff än så att ja vågar sova ensam, sen ä ju sällskap o mys bara skönt!
Jag ska snart börja laga mat, för de ville han minsan ha. Åhh, ja kan inte, att man kan vara så kass på att laga mat som ja ä, är fan inte illa. Hur ska ja klara mig egentligen, eller rättare sagt, HUR har ha klarat mig hittils?
Men det är väl något man kan lära sig, hoppas ja.

Ikväll blire makaroner, bacon i någon röra. Evelina gör den alltid så god! :)
Frågan ä bara hur man gör, har glömt av de, men de löser sig nog förhoppningsvis.



Sen slutade ja röka idag me, tog några blåss förut. DET var inte alls bra. Men efter de fick ja såna skuldkänslor o ja mådde jätte dåligt så då bestämde ja mig på riktigt, Att näj, jag ska aldrig mer röka, och ja vet att ja kommer att klara det, jag vet det! Aldrig mer, ja ä nu en icke-röakre!
UNDERBART!



Nu ska luta mig bakåt i soffan o ta de lugnt i någon minut innan ja ska börja me maten.. (:


/pusshejjråå

Kommentarer
Postat av: Petra

ojoj, din lilla mes vad kan hända i din stora mörka lägenhet på nätterna? :O kanske är det den döda människan i väggen som kommer och spökar med din Erika ;). Du är den liten mes, men söt ändå :) /Petra

2009-10-01 @ 00:39:58
URL: http://crapediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0