Måndag

Sitter på psykologin och orkar inte börja jobba.. Håller på med beteendeperspektivet, som ja tycker är riktigt intresant egentligen men inte just nu.
Magen kurrar, ja vill ha mat, och ja gissar på att bulgariskt korvgryta inte kommer att vara någon hitt för mig. Kändes iaf inte så på namnet, Men vi får se!

Igår kom Amanda, Petra o Breddan. Det var sjukt skönt med sällskap, och det kändes så skönt att det var min lägnehet vi va i. Kommer nog att vara sån här ett tag, tycker att det känns så galet skoj me en lägenhet som är MIN. PÅ något sätt är det nu ja har flyttat, på riktigt!

_________

dethär me att sätta upp hyllor o skit ä inte min grej. ><
Efter 8 förstörda spikar, 5 hål i väggen och 4 slag på tummen hade ja lyckats få upp tavlan..

Men Det började faktiskt se ut som ett hem igår, innan ja fick besök, och det var riktigt mysigt. Jag kommer att stortrivas! :)




Sen kan ja tillägga att ja nu är en LYCKLIG EX-RÖKARE! -jag har slutat me eländet, ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis!!! avundsjuk

När tog du sista?

2009-09-28 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0