mwii

Två veckor kvar tills ja flyttar till min alldeles egna lägenhet. Sen dröjer det ungefär två veckor till och då flyttar elin och mammi till en lägenhet i Hjo. Så hemma  hos mamma just nu är det full rulle. Låder o skit överallt.
Men vad skönt det ska bli!


Kom nyss tillbaka till karlstad igen. Idag har vi kusiner på pappas sida varit ute o ätit och kollat på bio med farmor. Riktigt lyckat blev det!
Igår drack vi, som vanligt. och jag vet inte riktigt hur kvällen var, som vanligt i hjo. hade ju inte direkt super skoj, men det var heller inte tråkigt!


och jag hoppas att johanna vet vad hon ska göra imorgon. Vi står vid din sida, hela tiden. du kommer inte att behöva gå igenom det här ensam!
Jag älskar dig! :)



Nu ska ja gå o kramas, har inte så mycket vettigt att skriva så..
Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0