Onsdag

Ligger på golvet i mitt rum o lyssnar på världens bästa!

Började halv 12 idag o slutade fem över 1. Det var skönt! Efters skolan gich ja hem o började städa, det känns skönt att det faktiskt ser någorlunda bra ut i mitt lilla rum nu. Även fast mina kläder och dom flesta sakerna fortf ligger i låder, onödigt att packa upp det ja inte kommer att använda innan ja flyttar. Fast plats tar det..

Jag känner mig så sjukt lycklig idag, vet inte varför men just nu känns det som om att precis allt kommer att ordna sig. Att allt kommer att bli bra! Längesen ja kände mig just såhär glad! Helt underbart!

Igår hade vi en introditionsläger för 1orna. Vi hade som tema "Pirater" så alla i klassen skulle vara utkläda till pirater, det var riktigt skoj!
-och tusan va snygga vi var!
Blev en sjuk lyckad dag, hoppas att 1orna oxå tyckte det! :)




JAG OCH AMANDA, Lätt att vi var snyggast!



mitt i allt dehär har ja en känsla av att ja snart kommer att bli kär. farligt.




BARA FÖR ATT LIVET ÄR UNDERBART IBLAND! :)
-dom stunder ska man ta vara på.


Kommentarer
Postat av: Elina :)

Självklart, du är alltid snyggast och bäst :) <3

2009-09-02 @ 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0