RoligtVärre!



En Rolig historia bjuder ja på idag! :)
-kanske dock ligger lite i de..


"Efter en konferans satt kirurgerna i baren och drack. När de började bli onyktra kom de in på sina största triumfer. Australiensaren sa: Vi fick in en kille som klämt sig i tryckpress. Allt som var kvar var lillfingret. Vårt lag lyckades göra en ny hand, arm o kropp. Så när han till slut kom tillbaka till jobbet var han så effektiv att han gjorde 5 personer arbetslösa.
Det var väl ingenting sa en amerikansk kirurg. Vi hade en arbetare som fastnade i en kärnreaktor. Allt som var kvar var håret. Vi gjorde en helt ny kropp och skickade honom på arbete. Han gjorde 50 personer arbetslösa.
Den svenska kirurgen tog till orda: en dag då jag var ute kände jag lukten av en fis. Jag tog fisen till jobbet, släppte den på bordet. Vi byggde in den i ett rövhål, byggde skinkor, satte fast kropp och tillslut blev det en man. Vi döpte honom till fredrik Reinfeldt o han har tamifan snart gjort ett helt land arbetslöst! “
HAHAHAH! ><




Händer inte så mycket i mitt liv just nu som är värt att blogga om, Känner inget speciellt mer än bara glädje över att jag snart ska flytta, att mamma ska skiljas och att jag bor i karlstad!
Fattig som ett as ä jag me, jag och amanda fick skrapa ihop pengar förut för att ha råd me cigg. kanske dax att sluta snart.  Problemet är väl att ja inte vill. Ja vill röka! Jag vill kunna ta den där ciggen när ja är sur, förbannad. När vi sitter i skvallrar om roliga saker. Min Gonatt cigg, morgonciggen och den däringa goda efter maten.
Ja vill röka, samtidigt som ja vill sluta.

Det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0