Söndag - nytt hem

Sitter i soffan i min allra första lägnehet, Mamma o ELin har precis åkt och jag funderar på om ja ska gå ner till affären o handla, Fast frågan är vad?

Mamma kom kl 12 igår, ELin hade hon släpt av i kristinehamn. Vi började lassa av alla saker som hon hade me sig från hjo, kläder o en massa skit. o då menar ja massa! Efter kanske en timme kommer pappa med möblerna, och vi lassar in dom i lägenheten, vid det här laget är lägenheten full. i stort sett.
När vi slängt in alla grejjer åker ja o mammi till IKEA o handlar mer möbler, och mer småsaker. Klockan drog iväg rätt mycket så vi åkte o hämtade elin på tågstationen sen åkte jag till elevhemmet och ställde ut alla saker och mamma o elin åkte till lägenheten o lassade in IKEA sakerna.
Dom kom sen o hämtade upp mig o sakerna från elevhemmet, som blev en HELT full bil. Vi fick alltså inte plats utan fick sitta i knät på varandra..
Lassade oxå in det här, I en liten liten etta. Jaa, det var fullt. Man kunde inte röra sig i lägenheten knappt, jag förstod inte hur ja skulle få plats med allt, men när vi började packa upp lådorna, (efter att vi i oss lite MAT!!), så började det se lite bättre ut. Och nu kan man röra sig ganska mycket faktiskt :)
Jag tror att ja kommer att trivas bra här, känns som en liten mysig Etta!

Emmelie och Amanda kom förbi igårkväll oxå, det va skönt me lite annat sällskap !
Elin: "Ni pratar ju som dom i smala sussi", -hahahaha!
det var inte omtyckt o höra! ;)



Idag har vi varit på typ coop, Siba o en sväng till på IKEA, o ändå har ja inte allt ja behöver.. Men det kommer väl me tiden :)


Nu ska ja gå o köpa mitt absolut sista Ciggpaket i mitt liv. Underbart!

Imorgon slutar ja me dom där äckliga, stinkande cancerpinnarna som bara får en att må dåligt.

Kommentarer
Postat av: jennie

grattis till vuxenlivet!!!!

2009-09-27 @ 20:25:50
Postat av: Johanna

Åh, jag vill hälsa på NU!

2009-09-27 @ 21:37:13
Postat av: Erika

Thanx! :) vi får la planera en helg snart då =)

2009-09-28 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0