Söndag

Då var mitt rum nerpackat i lådor. Sovit sista natten i det här huset - för alltid.
och sen har jag, lillasyster o mammi precis varit o röstat. Spännande! :)
När vi gick in dit, tuusan vad ja o elin drg ner medelåldern då. Bara en massa gamla tanter o gubbar. Fast o andra sidan kanske inte det är så konstigt. Jag vet knappt varför ja röstade? Har ingen koll på kyrkan o allt dedär.


snart ska ja tillbaka till karlstad, Känns skönt att veta att nästa helg flyttar ja till lägenhet o med det slipper jag att åka buss varenda fredag o söndag.


helgen var ja nykter, Hundvakt igår. Känns så sjukt gött idag må ja säga!
Kom fram till igår att ja inte varit nykter en enda helg sen innan sommaren, så kändes verkligen som om att det var dax nu!
Att må bra, o inte vara sliten en söndag är något ja får prova på oftare! :D



PUSSHEJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0