Tänker på dig.

Det är skönt att ja inte är sjuk längre, hoppas bara nu att ja håller mig frisk. och att hostan försvinner, nätterna är ju fortf jobbiga. Men Nu är det nästan bara Astma-hosta så det är ju bättre än sjuk-hosta!

Igår var jag, emmeli och Amanda inne i stan o tjötade skit efter skolan, och jag har kommit fram till att jag har två sexgalningar till kompisar. Blev nästan rädd för dom där, men ni killar borde akta er! Skämt o sido..
men jag hade jätte trevligt och livet i karlstad blir bara bättre för var dag. Ska snart också bli skönt att slippa åka hem varenda helg nu me. Flytt om tre veckor nu! :D




idag går alla mina tankar till Amanda m. familj.

Även fast jag inte säger något vettigt alls, bryr ja mig. Du betyder, och det är hemskt att se dig ledsen. Det är hemskt att du ska behöva gå igenom det här, igen. Jag finns här, och många, många andra finns där för dig!
glöm inte det.


Att sådant ens ska hända är hemskt, varför?



Världen är orättvis!



Kommentarer
Postat av: amanda

du är ju underbar människa :') <3

2009-09-13 @ 20:39:01
URL: http://envarldforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0