Äntligen fredag

Fredag igen då. Det är skönt med helg igen. Inte för att det blir så stor skillnad för mig men det känns ändå bra och skönt.

Haft en natt men nästan ingen sömn alls. Glömde ta insomningstabletten så det förklarar nog det mesta. Men uppe i tid var jag och jag o mamma drog ner till körskolan. Jag var så hemskt nervös, men det gick bra. Jag var duktig men behöver öva massor.. Men det visste jag ju innan också så det var inget nytt. Men nu är det på G iaf, Bokat riskettan och en körlektion till, och jag ska fundera lite mer på om jag ska ta en intensivkurs eller inte.

Idag blir det Öl med Elina i karlsborg. Det tycker jag att ja är värd.
och idag ska jag försöka hålla mig lugn och inte dricka så mycket, Fast det är väl mycket att hoppas på när jag ska vara i karlsborg me Elina men försöka kan jag ju gott göra i alla fall!


Hoppas att ni får en bra helg allihopa! :)



Snygga som få!

Kommentarer
Postat av: jennie

hoppas du får en bra helg du oxå :)

puss

2010-04-10 @ 09:38:27
URL: http://norrbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0