Det bara inte funkar idag


 

Jag är rädd att inte veta vem jag är och vad jag vill
och jag är rädd att frågan inte har något svar
Jag är rädd för att bli sittande med Volvo, man och barn
men lika rädd för att bli lämnad ensam kvar.

________________

Det finns så många misslyckande. Det finns så mycket som skulle gjorts annorlunda, som skulle gjorts bättre. Nu är rädslan för att det ska bli samma igen stor. Rädslan för misslyckandet, rädslan för att det blir fel. och jag tror inte att jag vågar igen, tror inte att jag vågar chansa igen, Tror inte att jag vågar att försöka igen.

_________

Det blir inte alltid som man tänkt sig, det blir nästan aldrig som man tänkt sig.

Förståelsen ä inte den största just nu,
Det finns för många varför.

____________________________________________________________________

Life is a climb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0