Helgen

Då var det måndag och helgen är över och en helt ny vecka påbörjas. Mötte johanna o evelina och följde med dom upp till dagis och skola sen har vi bara umgåtts och tjötat skit. -som vanligt.

Helgen har väl varit okej. I fredags spelade vi kort hemma hos johanna och efter det gick jag ut på grönköping och dansade av mig min ångest. Nyktert o bra!

Lördags var vi ute hela dagen, Lekte och myste. Grillade sen på kvällen, spelade TP och drack folköl med Johanna, Evelina, Markus och Mattias. Sen ut på krogen. Kvällen var helt okej, i alla fall till en början. Hade det lite jobbigt med min ångest och var inte dirket så party. Men jag överlevde i alla fall. 

Det har blivit lite för mycket för mig dom senaste dagarna, och jag antar att det har bidraget mycket till min ångest. Mina tabletter hjälper inte ett dugg vilket är mycket irriterande. Det värsta är att inte ens när jag gör något så försvinner klumpen i magen, dom dumma känslorna och tankarna. Jag vill bli fri från detta nu. Jag vill slippa det. Det tar så mycket energi, det tar så mycket tid och det tar mycket av mig.


Hade varit skönt med en utlandssemester igen.
eller åtminstonde få åka härifrån ett tag..



Men jag hoppas på Norge den 17 maj :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja va också me i lördags om du inte märkte de....

2010-04-26 @ 22:24:03
URL: http://elinryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0