Påskveckan

Då var det måndag och påskveckan är så gott som över. Varit på Gran Canaria en vecka vilket har varit varmt och underbart. Tillbringade den mesta tiden under ett parasoll, Men det var härligt ändå och lite färg har jag allt fått om man inte jämför med lillasyster-neger. Hmpf!

Kom hem i fredags och på lördagen blev det öl med Elina i karlsborg. Dom hämtade upp mig när dom kom från elmia. Det var en trevlig kväll, har dock en känsla av att jag gjorde bort mig men vet inte riktigt vad. Får hoppas på att det inte är något allvarligt iaf ;)

Igår följde jag med Jennie till floby för att hon skulle tatuera sig. Och tatueringen blev skit bra! Verkligen jätte snygg och den passade jätte bra på henne. Och nu är jag sugen på att tatuera mig med, men tror inte ja vågar. Men vi får väl se..

Idag blir en lugn dag, vet inte vad som händer men det märker jag väl. Hoppas att ni har det bra, Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0