Har mått bättre

Då var det Tisdag och det rullar väl på som vanligt. Jag är långt ifrån frisk, Medicinerna verkar inte riktigt som det är tänkt(tror ja). Men jag har fått höra enda från början att det kommer ta tid så det är väl bara att vänta antar jag. Vill egentligen skriva att jag mår toppen men idag kändes som en sån dag som jag kunde vara ärlig här i bloggen, eller ja, lite mer ärlig i alla fall. :)

Förmodligen blir det kaffe eller nått med johanna om en stund.
Annars händer det inte någonting alls, ta det lungt och andas bara.


____________________________________________________________________


Det döljer sig något bakom mitt leende
Det finns någonting bakom mitt yttre,
bakom mina skratt och lyckliga ord.

Det finns en liten flicka som är rädd,
Rädd för kärleken, rädd för livet

Det finns en liten flicka som lever i sin egna värld
som inte skrattar, som inte ler.

Det finns en flicka som önskar sig att få blunda
slippa se, höra och känna

Men helst av allt vill flickan ha en kram
Bli sedd, hörd och Älskad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0