Äntligen Vardag!

Första dagen uppe på komvux idag då. Två lektioner med Samhäll och det gick bra. Var hos Lottie innan så har mått väldigt bra idag. Har ju inte träffat henne på sju veckor och det har hänt lite så det var mycket att prata om, så himla skönt att få prata av sig med en utomstående som jag litar på och som varit med ända från början.

Nu är i alla fall sommaren över på riktigt, Känns som om det var en evighet sen alla slutade skolan o gick på sommarlov. Och jag har inte gjort ett skit. Nä, verkligen ingenting. Eller ja, En sväng till Liseberg. Enda saken på hela sommaren, Helt sjukt! Mina sommrar brukar ju vara fulla med Husvagns -och andra resor, och så roliga saker. Men inte den här sommaren, Har inte ens badat i vättern i år. DET om något är skadat, Brukar ju vara gjort i maj-juni på fyllan men icke!

Men som jag sagt tidigare, Jag är glad att få tillbaka vardagen. Den där riktiga vardagen som jag inte haft på säkert ett år. Och jag hoppas att det fortsätter framåt och att jag kan få börja leva igen, på riktigt.








-Life is a rollercoaster, just gotta ride it
!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Se till å få MVG på Samhäll Erika, de fick jag och det kan du också!!

2010-08-23 @ 23:34:15
Postat av: Anonym

2010-08-24 @ 16:58:18
URL: http://jonesjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0