Hem till Hjo igen

Då blir det att åka hem till Hjo igen. Och det känns jätte bra. O nu hoppas jag att det känns bra när jag väl kommit hem också och att det fortfarande går framåt. Vill aldrig mer in här, Det måste vara sista gången nu. och jag tror nog att det är så också.

Visst, Det kommer väl gå upp och ner som vanligt men just nu kan jag hantera ner-gångarna och dom är inte riktigt lika illa som förut. Det är väldigt skönt.


Vad som händer när jag kommer till Hjo vet jag inte riktigt. Ska ringa upp till komvux och se om jag ska börja plugga upp mina betyg, Så att jag någon gång i livet ska kunna läsa vidare till Lärare. Men jag tar en dag i taget och hoppas på att det går framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0