Längtan

Syster i Norge har fixat min blogg igen!
Tack så jätte mycket!

Idag är det onsdag och den här dagen kommer att bli lång känner jag. Jag skulle ha tippat på att kl var typ tre nu men den är bara halv elva.. Varit uppe sen 7 och gått promenad, ätit frukost och gått till affären. Och klockan har knappt rört sig något alls. Hoppas att syster kommer hit och hälsar på idag så att jag har nått att göra för att få tiden att gå.

Jag tänker inte hänga ut någon i min blogg på ett negativt sätt har jag bestämt mig för. Det är nog inte värt det. Så synd för er att ni inte får reda på det. ;)
Men jag hoppas att saningen kommer fram på ett eller annat sätt så småningom.

och som vanligt händer inget spännande i mitt liv, Men jag längtar väldigt mycket till nästa vecka. Jag hoppas att den här veckan springer iväg så att det blir onsdag igen. Sen kan klockan sakta ner igen ett par dagar.

Jag hoppas verkligen att jag inte blir lurad och sårad den här gången, Jag har släpt så mycket känslor nu, så mycket känslor var det flera årsen jag släppte och lät mig känna för nya personer. Och jag kan inte sätta ord på vad det är för känslor, Men jag vet att jag har gett tillräckligt för att jag ska krossas totalt. Det kanske är dumt, jag vet inte. Men jag hoppas inte det. Men jag kan inte släppa oron.

Ibland önskar jag att jag var en liten flicka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0